عنصرهای سلامت و نشاط باید برای شهروندان حاصل شود

شهر: رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران دستیابی به دو عنصر سلامتی و نشاط برای شهروندان را از بزرگترین وظیفه های سازمان ورزش دانست.

به گزارش شهر، محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در همایش آموزشی سازمان ورزش  هدف غایی از عضویت در شورای شهر و مسئولیت پذیری در قبال قریب به ۱۰ میلیون شهروند تهرانی را رضایت و حال خوب شهروندان عنوان کرد و گفت: باید به این نکته توجه داشت که تلاش های مدیریت شهری تا چه میزانی معطوف به نقطه رضایت خاطر شهروندان است.

او خطاب به مدیران مجموعه های ورزشی افزود: سلامت و نشاط دو عنصر اصلی است که شما در مجموعه سازمان ورزش تلاش می‌کنید برای شهروندان حاصل شود.

حق شناس با بیان اینکه سازمان ورزش یکی از غنی ترین و بزرگترین مجموعه های ورزشی کشور را در اختیار دارد، ادامه داد: این امکانات از نظر زیرساخت قابل مقایسه با هیچ شهر دیگری نیست و ثروت ملی محسوب می‌شود.

عضو شورای شهر تهران افزود: با توجه به شرایط بغرنج مالی امروز ، ساخت این مجموعه ها بسیار دشوار است و این مسأله ضرورت نگهداری از این امکانات را بیشتر می کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه میزان ورزش و تحرک شهروندان تهرانی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد، گفت: بخش عمده ای از جامعه درگیر بیماری هایی مانند فشار خون، دیابت و قلبی و عروقی هستند که سلامتی آن ها را در معرض تهدید قرار داده است و این نگرانی جدی جامعه است.

خبرنگار: علی سی پی

۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
کد خبر: 805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =