پاسخ گوی تلفنی و حضوری به سوالات درآمدی شهروندان منطقه ۱۵

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۱۵ گفت: تمام کارشناسان حوزه درآمد همزمان با توزیع فیشهای عوارض نوسازی، پسماند و کسب و پیشه پاسخ گوی درخواست و سوالات شهروندان به صورت تلفنی و حضوری هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، امیدعلی رحیم زاده  با اعلام این خبر گفت: ۱۶۱ هزار و ۸۲۲ فیش عوارض نوسازی و پسماند و ۲۶ هزار و ۱۸۰ فیش عوارض کسب پیشه و پسماند از اواخر دی ماه برای تمامی شهروندان ساکن منطقه ۱۵ با مشارکت اداره پست جنوب شرق تهران ارسال شد.

به گفته او، به همین منظور تمامی باجه ها در اداره درآمد فعال است و همکارانم در این حوزه  پاسخ گوی درخواست ها و سوالات احتمالی شهروندان در مورد نحوه محاسبه فیش و دیگر سوالات  شهروندان هستند.

رحیم زاده با اشاره به اینکه ۴ خط ویژه به منظور سلامت شهروندان در دوران کرونا، کاهش تردد های غیر ضروری و حجم مراجعات حضوری به اداره درآمد و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اختصاص داده شد افزود: به همین منظور شماره تلفن های ۹۶۰۲۳۱۷۰، ۹۶۰۲۳۱۶۲، ۹۶۰۲۳۱۷۵ و ۹۶۰۲۳۱۶۴ پاسخ گوی سوالات شهروندان در ارتباط با درآمد عمومی، عوارض کسب و پیشه، نوسازی، کنترل میزان بدهی و نحوه پرداخت است.

شهروندان می توانند از طریق سامانه «تهرانِ من» به آدرس «my.tehran.ir»، سامانه اینترنتی Tehran.ir ، درگاه های حضوری و غیر حضوری بانکهای ذکر شده قسمت پایین فیشها و سامانه تلفنی ۱۳۷ نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
کد خبر: 8083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =