طرح های اولیه ولیعصر فردا ارائه می شود

شهر: دبیر اجرایی کارگاه معماری ملاقات با خیابان اعلام کرد که فردا (پنجشنبه، ۹ بهمن) طرح های اولیه معماری برای ۱۴ نقطه خیابان ولیعصر ارائه خواهد شد و گروه های منتخب از فردا یک ماه فرصت دارند که طرح های خود را تکمیل و ارائه دهند.

پگاه هاشمی، دبیر اجرایی کارگاه معماری ملاقات با خیابان، مجالی برای طراحانه اندیشیدن به فرصت‌های شهری خیابان ولیعصر در گفتگو با خبرنگار شهر اعلام کرد: از نوزدهم دی ماه  گروه های منتخب مشغول به کار شده اند و در محدوده‌ها و مکان های مورد نظر مشغول به فعالیت هستند.

او ادامه داد: جلسات مختلفی در فضاهای مختلف داشتند و تصمیم گرفتند که چه کاری می توانند برای ۱۴ نقطه تعیین شده در خیابان ولیعصر انجام دهند. هر گروهی با توجه به منطقه ای که داشتند با صاحب نظران جلسات متعدد برگزار کردند و بعضی از آنها «ایونت» (کارگاه) هایی در مناطق ۱۴ گانه برگزار کردند.

به گفته هاشمی؛ گروه ها قرار است نتیجه فعالیت های خود را  فردا (پنجشنبه، ۹ بهمن) ساعت ۹ صبح  تا ۵ بعد از ظهر ارائه بدهند.  

او گفت: قرار است این گروه ها فردا ابتدا طرح اولیه خود را ارائه دهند. همچنین قرار است مسائل خود و راه حلی که به نظرشان می آید و همچنین اقداماتی که قصد انجام آن را دارند بیان کنند.

هاشمی ادامه داد: ارائه همه این توضیحات و راهکارها فردا در سه گروه  از ۹ تا ۱۱، ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۵ تا ۱۷ انجام خواهد شد. اعضای پنل نیز شهرداران مناطق، معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران، مشاور عالی و مدیر کل حوزه شهردار تهران، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، مدیر عامل سازمان زیباسازی، اعضای شورای علمی کارگاه، دکتر نوید پورمحمد رضا و بهنام صدیقی خواهند بود.

او ادامه داد: گروه ها بعد از این جلسه یک ماه برای بسط و گسترش طرح خود فرصت دارند.  

هاشمی توضیح داد: توضیحات هم به آنها داده می شود که اگر طرح هایشان نیاز به تغییر یا بهتر شدن داشته باشد بدانند. با توجه به همه این موضوعات کار خود را تکمیل می کنند و اوایل اسفند ماه ارائه نهایی انجام می گیرد.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 8167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =