بازبینی و رفع نواقص کلیه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی منطقه۱۷

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه۱۷ گفت: در راستای اجرای طرح رسیدگی به چراغ‌های راهنمایی و رانندگی منطقه و با هدف بهبود وضعیت ترافیکی و تضمین ایمنی عبور و مرور شهروندان، اکیپ‌های عملیاتی و فنی این معاونت با انجام هماهنگی‌های لازم، عملیات بازبینی کامل و سرویس دوره‌ای تمامی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی محدوده را با موفقیت به پایان رساندند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، مرتضوی افزود: در جریان عملیات بازبینی و رفع نواقص کلیه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، اکیپ‌های تخصصی ضمن بازدید میدانی از تمامی نقاط حساس و پرتردد منطقه، تجهیزات راهنمایی و رانندگی را به‌دقت مورد بررسی قرار دادند. در این فرآیند، نواقص فنی و خرابی‌های شناسایی‌شده در سیستم کنترل و روشنایی چراغ‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با دقت بالا برطرف شد.

مرتضوی ادامه داد: این اقدام که با هدف پیشگیری از بروز حوادث رانندگی و ارتقای نظم ترافیکی انجام شده است، موجب بازگشت کامل کارکرد تجهیزات و تأمین روشنایی مطلوب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سطح منطقه شده و عملکرد این سامانه‌ها را به وضعیت مطلوب رسانده است.

وی در پایان تأکید کرد: نظارت مستمر بر تجهیزات شهری و رسیدگی سریع به گزارش‌ها، شکایات و نواقص احتمالی، از اولویت‌های اصلی برنامه‌های جاری منطقه ۱۷ است تا ایمنی، آرامش و سهولت تردد شهروندان همواره در بالاترین سطح حفظ شود.⁦

انتهای پیام/

۳۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۱:۵۲
کد مطلب: 82171

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =