تعطیلی برج میلاد در تاسوعا و عاشورای حسینی

روابط عمومی مجموعه برج میلاد تهران اعلام کرد: این مجموعه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۳ و ۴ تیرماه تعطیل است.

به گزارش شهر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی و امور بین الملل برج میلاد، بازدید از این مجموعه به روال هر ساله در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی تعطیل است و امکان بازدید گردشگران از مجموعه وجود ندارد.

علاقمندان می توانند بازدید خود از این مجموعه گردشگری را به روزهای پس از این ایام موکول کنند.

انتهای پیام/

۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۰:۵۶
کد مطلب: 82205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =