گاز به کن رسید 

محمود کلهری شهردار منطقه۵ از احداث خط لوله ۱۵ کیلومتری و در ارتفاع ۲۵۰۰ به چهار روستای امامزاده داوود (ع)، کیگا، رندان و طالون در بخش کن، و گازرسانی  به این بخش از منطقه۵ خبر داد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمود کلهری در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای بخش کن گفت: در آستانه دهه مبارک فجر پروژه گازرسانی به روستاهای کن  به همت  شرکت گاز، فرمانداری  و حمایت های استانداری تهران اجرا شد و مشعل گاز این پروژه در امام زاده داوود (ع) روشن و روستاهای امام زاده داوود(ع)، کیگا، رندان و طالون هم از نعمت گاز برخوردار شدند.
محمود کلهری با بیان اینکه شهرداری و اداره حریم هم  با دقت کافی و حمایت های همه جانبه در مسیر و استفاده از اعتبارات داخلی برای بازسازی مسیر ها و راه ها تلاش و همکاری می‌کنند افزود: باید با تعامل و همفکری شرایط خوب و مناسبی را برای حضور مردم و گردشگران در این مکان مقدس و ارزشمند فراهم سازیم.
کلهری  با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۵ هماهنگی های لازم را در مورد ارسال نقشه‌های کلی اجرایی حفاری برای تایید اداره کل حریم شهرداری تهران انجام داده است گفت:  سال گذشته عملیات گازرسانی به روستای سولقان در بخش کن به پایان رسید و با اتمام عملیات  گازرسانی در سایر روستاهای کن  بالغ بر ۱۰ هزار نفر از نعمت گاز برخوردار شدند.
مراسم گازرسانی به روستاهای بخش کن با حضور استاندار، فرماندار، مدیر عامل شرکت گاز، رئیس اداره کل اوقاف استان تهران، شهردار منطقه ۵، امام جمعه بخش کن و تعدادی از اهالی بخش کن برگزار شد.
 

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
کد خبر: 8221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =