پیام تسلیت شهردار تهران به مناسبت سالگرد شهادت سرلشکر شهید کاظمی

شهردار تهران در پیامی، سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید محمد کاظمی رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران به مناسبت سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید محمد کاظمی رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی نوشت: «شهید سرلشکر محمد کاظمی مغز متفکر جامعه اطلاعاتی ایران بود. در تمام سال‌هایی که آرامش و امنیت بر این کشور سایه افکنده بود، او در نبرد با دشمنان خارجی، از صهیونی و آمریکایی تا سرویس‌های متخاصم و رقیب، شب و روز نمی‌شناخت.

او در مکتب خمینی و جبهه‌های دفاع مقدس تربیت یافت تا در این دوران بخشی از پیکره امنیتی و اطلاعاتی ایران را استحکام بخشد. درود بر روح بزرگ او و یاران شهید و جانشین شهیدش، سرلشکر مجید خادمی»

انتهای پیام/

۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۲:۵۹
کد مطلب: 82223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =