سید مهدی محمدی مسئول ستاد بزرگداشت کلان‌شهرهای ایران شد

مسئول ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله سید علی حسینی خامنه‌ای (قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه) در دبیرخانه مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران منصوب شد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، علیرضا زاکانی، شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، در حکمی سید مهدی محمدی، دبیرکل این مجمع را به عنوان «مسئول ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله سید علی حسینی خامنه‌ای (قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه)» در دبیرخانه مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران منصوب کرد.

سید مهدی محمدی مسئول ستاد بزرگداشت کلان‌شهرهای ایران شد

در متن این حکم که با هدف سازماندهی مراسمات تکریمی صادر شده است، ضمن تأکید بر ضرورت بیعت با خلف صالح ایشان، حضرت آیت‌الله امام سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، بسیج تمامی امکانات برای میزبانی شایسته از زائران سراسر جهان در پایتخت مقاومت، به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی این ستاد ابلاغ گردید.

همچنین در این ابلاغیه تصریح شده است که پشتیبانی از حرکت‌های خودجوش مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جهادی و اقدام جبهه‌ای، از محورهای کلیدی فعالیت این ستاد است تا مراسمی در خور عظمتِ جانِ جاری در رگ‌های ایران و محور رستاخیز آزادگان جهان برگزار گردد.

این انتصاب در راستای تقویت پیوندهای اجتماعی و تکریم مقام والامقام قائد شهید در سطح کلان‌شهرهای کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۸:۲۴
کد مطلب: 82294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =