عملیات رفع نشست زمین در منطقه ۲۲/ معبر سروستان هشتم در حال بازگشایی است

شهردار منطقه ۲۲ گفت: پس از ایمن‌سازی مسیر و رفع ترکیدگی لوله‌ آب، عملیات پر کردن نشست زمین برای بازگشایی مجدد معبر در جریان است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ محمدجواد خسروی، شهردار منطقه ۲۲، اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع نشست زمین در محور سروستان هشتم، جهت حفظ ایمنی شهروندان، مسیر مذکور مسدود و محورهای جایگزین برای تردد خودروها فراهم شد.

وی افزود: ستاد بحران منطقه بلافاصله پس از وقوع حادثه، با تشکیل جلسات اضطراری و هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان، عملیات فنی را کلید زد. این اقدامات شامل به‌کارگیری ماشین‌آلات مکانیزه برای رفع نشست و همچنین رسیدگی به ترکیدگی لوله آب در محل حادثه بوده است.

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به حساسیت عملیات در محل نشست، خاطرنشان کرد: به دلیل وجود لوله انتقال گاز شهری در کنار لوله آب آسیب‌دیده، برای انجام عملیات ایمن و رفع ترکیدگی، نیاز بود که گاز این محدوده به مدت دو ساعت قطع شود. این اقدام با دقت بالا صورت گرفت و اکنون مشکل ترکیدگی لوله‌ها به‌طور کامل برطرف شده است.

وی در پایان با اعلام وضعیت فعلی منطقه گفت: در حال حاضر تیم‌های عملیاتی مشغول عملیات پر کردن نشست زمین هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، معبر مذکور برای تردد عمومی بازگشایی شود.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۵ - ۱۲:۳۷
کد مطلب: 82318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =