به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامهریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، پنجمین نشست مشترک کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر تهران و معاونت برنامهریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا با هدف بررسی مهمترین مسائل حوزه سرمایه انسانی، ارتقای کارآمدی ساختارهای اداری و پیگیری مطالبات کارکنان مدیریت شهری برگزار شد.
این نشست در تداوم تعاملات و جلسات مشترک میان شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران، با حضور ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر و رئیس کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورا، مجید باقری معاون برنامهریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، کارشناسان کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورا و مدیران حوزه سرمایه انسانی شهرداری تهران برگزار شد.
ناصر امانی رئیس کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورا، ضمن قدردانی از اقدامات و تلاشهای معاونت برنامهریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا در راستای صیانت از حقوق و منافع کارکنان، بر ضرورت تداوم پیگیری موضوعات مطرحشده و تسریع در اجرای برنامهها و اقدامات مرتبط با بهبود وضعیت منابع انسانی تأکید کرد.
امانی همچنین با تقدیر از نقشآفرینی مؤثر، متعهدانه و مسئولانه کارکنان مدیریت شهری در اداره کلانشهر تهران، عملکرد جهادی و کمنظیر مجموعه شهرداری تهران در روزهای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و جنگ تحمیلی رمضان را شایسته تقدیر دانست و از تلاشهای شبانهروزی کارکنان در حفظ پایداری خدمات شهری و خدمترسانی مستمر به شهروندان قدردانی کرد.
مجید باقری، معاون شهردار تهران نیز با تأکید بر رویکرد تعاملی، همافزا و مسئلهمحور این معاونت با کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر تهران، گزارشی از اقدامات انجامشده و برنامههای در دست اجرا در حوزههای مرتبط ارائه و آخرین وضعیت موضوعات مطروحه را تشریح کرد.
وی با اشاره به جایگاه راهبردی سرمایه انسانی در تحقق مأموریتها و اهداف مدیریت شهری، بر تداوم همکاریهای مشترک میان شهرداری تهران و شورای اسلامی شهر در راستای اصلاح و بهبود فرآیندهای اداری، ارتقای عدالت سازمانی، افزایش رضایتمندی کارکنان و پاسخگویی مؤثر به مطالبات سرمایه انسانی تأکید کرد.
گفتنی است؛ ساختار و تشکیلات شهرداری تهران، ارتقای عدالت در فرآیندهای جذب و استخدام، انتصاب و بهکارگیری مدیران، نظامنامه مشارکت محلات، رسیدگی به مطالبات بازنشستگان، نحوه محاسبه و تخصیص مزایای غیرمستمر، کاهش شکاف دریافتی میان کارکنان رسمی و قراردادی، ساماندهی ساعت کاری کارکنان، تقدیر از کارکنان مؤثر و نقشآفرین در ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و شیفتهای کاری نیروهای یگان حفاظت از جمله موضوعات مورد بحث و بررسی در این نشست بود.
انتهای پیام/
نظر شما