اجرای رأی تعطیلی برای ۵ واحد مشاغل آلاینده و مزاحم در منطقه ۱۹

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از تداوم اقدامات نظارتی و قانونی برای ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده خبر داد و گفت: در ادامه این روند، پنج واحد دارای رأی تعطیلی پلمب شدند و رسیدگی قانونی به پرونده سایر واحدهای متخلف نیز در حال پیگیری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی احمد مهرابی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه ساماندهی مشاغل مزاحم اظهار کرد: در چارچوب اجرای طرح‌های نظارتی، تعدادی از واحدهای صنفی شامل کارگاه‌های نجاری، مراکز جمع‌آوری غیرمجاز ضایعات و برخی واحدهای خدمات خودرویی به دلیل ایجاد مزاحمت‌های شغلی و بی‌توجهی به ضوابط شهری، در چندین مرحله اخطار قانونی دریافت کرده بودند.
وی افزود: با وجود ابلاغ اخطارهای لازم، برخی از این واحدها نسبت به رفع مزاحمت‌های شغلی و رعایت الزامات قانونی اقدام نکردند. از این‌رو اداره ساماندهی صنایع و مشاغل منطقه با تشکیل پرونده و ثبت شکایت در سامانه بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها، فرآیند قانونی برخورد با این واحدها را در دستور کار قرار داد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ ادامه داد: در همین راستا، پنج واحد ضایعات پارچه در خیابان سلطان‌پور که دارای رأی قطعی تعطیلی بودند، با همکاری عوامل اجرایی پلمب شدند.
احمد مهرابی با اشاره به تداوم این اقدامات تصریح کرد: تاکنون پرونده‌های متعددی در حوزه بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مورد بازدید، بررسی و به‌روزرسانی قرار گرفته و آرای صادرشده برای برخی واحدهای خدمات خودرویی نیز به مالکان ابلاغ شده است.
وی تأکید کرد: ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، صیانت از حقوق عمومی و حفظ نظم و آراستگی شهری با جدیت و در چارچوب قوانین و مقررات ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۱:۱۳
کد مطلب: 82368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =