۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 8323
تشکیل مجمع خیرین برای اشتغال پایدار زنان سرپرست خانوار

شهر: برای اشتغال پایدار زنان سرپرست خانوار مجمع در منطقه ۵ خیرین تشکیل شده است. همچنین برای کودکان کار این منطقه، مدرسه فوتبالی با مدیریت مجید جلالی به صورت رایگان فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمود کلهری، شهردار منطقه ۵ در آیین پویش مردمی آزادی مادران زندانی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) ضمن تبریک روز مادر گفت: شهرداری، هنرمندان، ورزشکاران، خیرین و سازمان زندان ها باعث این کار خیر شدند و زمینه آزادی حداقل ۵۰ مادر زندانی را فراهم کردند.

او با اشاره به تاکید و توصیه شهردار تهران مبنی بر غافل نشدن از معیشت دستفروشان پس از آغاز شیوع کرونا در سال گذشته، افزود: این تاکید در حالی بود که شهرداری طبق قانون معمولاً با دستفروشان برخورد قهری دارد. در همین راستا امروز خوشحال هستیم که برای اجرای یکی از مهمترین تکالیفمان که بحث آزادی مادران زندانی جرائم غیر عمد است قدم بر می داریم.

کلهری اضافه کرد: آزادی مادران زندانی مقدمه کار در منطقه ۵ است و پس از آن برای اشتغال پایدار زنان سرپرست خانوار برنامه‌های جدی در دستور کار قرار دارد و برای اشتغال آنها مجمع خیرین تشکیل خواهد شد.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: همچنین برای کودکان کار نیز در جلسه‌ای که با ورزشکاران تشکیل شد، مجید جلالی یکی از مربیان با تجربه لیگ برتر اعلام کرد که به صورت رایگان مدرسه فوتبالی را برای کودکان کار مدیریت خواهد کرد. علاوه بر این برای اشتغال معتادینی که اعتیادشان را ترک کردند نیز برنامه هایی در حال تهیه است و اتفاقهای بزرگی در این زمینه ها انجام رخ خواهد داد.

پویش مردمی آزادی مادران زندانی و گلریزان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه در منطقه ۵ با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران محمد سالاری و شهربانو امانی از اعضای شورای اسلامی تهران، محمود کلهری، شهردار منطقه ۵، جمعی از خیرین، هنرمندان ‌و ورزشکاران برگزار شد.

خبرنگار: علی سی پی

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 8323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =