درخشش بانوان در میادین ورزشی

شهردار منطقه ۱۲ از کسب مقام بانوان این منطقه در مسابقات فریزبی مناطق ۲۲گانه، همچنین برگزاری اولین دوره لیگ داژبال دختران تلاشگر (کار) شهر تهران در منطقه قلب تاریخی تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، همچنین تقارن مبارک آن با ایام دهه فجر از برتری تیم منطقه ١٢ در مسابقات فریزبی بانوان مناطق ۲۲گانه به میزبانی منطقه ۸ خبر داد و دراین‌باره گفت: در این مسابقات که به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و روز زن برگزار شد، نمایندگان منطقه ۱۲، موفق به کسب مقام اول تیمی و مقام اول و دوم انفرادی مسابقات شدند.

سعادتی با اشاره به مقام شامخ مادر و کرامتی که به لطف پروردگار از این مقام نصیب بانوان می‌شود، افزود: مادران موفق در درجه اول زنان موفقی‌اند که برای بالندگی و سرزندگی خود بی‌وقفه در حال سعی و تلاش‌اند.

او توجه به ورزش و سلامتی را به عنوان سرلوحه برنامه‌های روزمره بانوی نمونه ایرانی ضروری دانست و افزود: شادابی، نشاط و سلامت رهاورد توجه به این برنامه‌هاست که  بانوان حاضر در منطقه ۱۲ با حضور در عرصه‌های ورزش شهروندی و درخشش در میادین ورزشی، اهتمام به این امر را به اثبات رسانده‌اند.

سعادتی همچنین با اعلام برگزاری اولین دوره لیگ داژبال دختران تلاشگر (کار) شهر تهران در این منطقه اضافه کرد: این مسابقات با هدف حمایت از ورزش کودکان کم‌َبرخوردار و با همکاری سازمان ورزش، مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران، شورای اسلامی شهر تهران و کمیته ملی ورزش و تربیت بدنی کمیسیون ملی یونسکو ایران روز یکشنبه، ١٢ بهمن‌ماه هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر و گرامی‌داشت روز زن با حضور رئیس انجمن داژبال ایران و دبیرکل کنفدراسیون داژبال غرب آسیا، نمایندگان سازمان ورزش و تیم‌های گروه A در مجموعه ورزشی الزهراء ٦١ منطقه ١٢ آغاز شد.

او در این باره توضیح داد: در این دوره از مسابقات ٢٠ تیم در ٤ گروه ٥ تیمی به صورت دوره‌ای، طی چهار هفته با هم به رقابت می‌پردازند و در نهایت ٨ تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد.

۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 8349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =