جشنواره «شهر آماده» اقدامی در راستای تعمیق گفت‌وگوی پیشگیری از بحران

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری جشنواره فیلم و عکس شهر آماده گفت: نباید از یاد برد که در گذشته بر اثر سوء مدیریت‌ها چه هزینه های جانی و مالی به کشور تحمیل شده است.

محمدرضا مبلغی، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقداماتی همانند برگزاری جشنواره فیلم و عکس شهر آماده یکی از اَشکال کامل در ارایه آموزش پیشگیری از بحران است، گفت: این جشنواره از این رو که به یادآوری بحران‌های گذشته در کشور پرداخته در تعمیق گفت وگو پیرامون موضوع مهمی چون پیشگیری و مقابله با بحران اثرگذار است.

او با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم و عکس شهر آماده توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: بدون شک برای انجام هر امر در کامل‌ترین شکل ممکن آموزش اولین اقدام است.

او تاکید کرد: برگزاری جشنواره شهر آماده از آن جهت که به یادآوری بحران‌های گذشته در کشور پرداخته در تعمیق گفت وگو پیرامون موضوع مهمی چون پیشگیری و مقابله با بحران اثرگذار است.

مبلغی با تاکید بر لزوم ارتقای فرهنگ ایمنی در کشور، به ویژه در کلان شهر تهران به عنوان در برگیرنده بخش مهمی از زیرساخت‌های سیاسی و اقتصادی کشور گفت: با نگاهی به اقدامات فرهنگی سازمان‌های ذیربط در بخش کارکرد و تخصیص بودجه‌ برای ارتقاء فرهنگ ایمنی می‌توان مشاهده کرد که آن‌گونه که باید عمل نشده است و شاهد این موضوع مشکلات حال حاضر در حوزه مدیریت بحران کشور است.

به گزارش شهر به نقل از خبرگزاری آنا، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: بدون شک برگزاری جشنواره فیلم و عکس شهر آماده آن هم در کلان شهری همانند تهران اقدامی پسندیده در ارائه آموزش‌های لازم به مردم با استفاده از یادآوری بحران‌های گذشته است زیرا نباید از یاد برد که در گذشته بر اثر سوء مدیریت‌ها چه هزینه های جانی و مالی به کشور تحمیل شده است.

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 8367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =