برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «گام دوم انقلاب»

جشنواره فرهنگی و هنری «گام دوم انقلاب» به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در منطقه ۱۵ آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان غیراسلام دانست. رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی با عناوینی چون «معجزه قرن» و «انفجار نور» یاد کرده و همین کلمات برای توصیف عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی کفایت می‌کند.

او با اشاره به اینکه دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون می‌باشد، افزود: در این راستا جشنواره فرهنگی و هنری  «گام دوم انقلاب» در سه بخش خاطره نویسی، شعر انقلابی و خوش نویسی با مشارکت اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی منطقه ویژه پرسنل و خانواده های آنها آغاز شده است.

محمدی افزود: مفاهیم آثار می بایست  در پاسخ به مطالب ذکر شده در بیانیه رهبر معظم انقلاب  باشد و  به کلیه آثار پذیرفته شده در مسابقه گواهینامه حضور در مسابقه اهدا خواهد شد.

شهردار منطقه در ادامه به تشریح ویژه برنامه های حوزه مقاومت بسیج منطقه پرداخت و گفت: برگزاری مسابقات تهیه روزنامه دیواری با موضوع انقلاب،کتابخوانی به محوریت کتاب «صعود چهل ساله»، برپایی نمایشگاه عکس تصاویر شهدای انقلاب در ساختمان شهرداری، بازدید از خانواده های معظم شهدای انقلاب ساکن منطقه، عطرافشانی و غباروبی مزار شهدای انقلاب و نصب ۵۰۰ بنر با موضوع انقلاب در معابر سطح منطقه از جمله این اقدامات است.

محمدی اضافه کرد: همچنین سلسله جشنهای انقلاب با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با همکاری مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران بعد از نماز مغرب و عشاء با هدف معرفی دستاوردها و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و تداوم و تقویت روحیه نشاط انقلابی در ۶ مسجد شاخص منطقه برگزار می شود.

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
کد خبر: 8391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =