اتمام فاز یک پروژه بازگشایی خیابان مکتب العباس (ع)

شهردار منطقه ۱۹ از اتمام عملیات اجرایی فاز یک بازگشایی خیابان مکتب العباس (ع) حدفاصل خیابان انقلاب تا بزرگراه شهید چراغی خبر داد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی با بیان اینکه بازگشایی این معبر اهمیت زیادی در کاهش ترافیک خیابان انقلاب و تسهیل تردد خودروها دارد افزود: در همین راستا فاز یک اجرای این پروژه در قالب تخریب پیاده روها و جزیره ترافیکی، ۱۲۰ متر جدول دوبل رفیوژ میانی و ۱۰۰ متر نهر و کانیو اجرا شد.  
همچنین عملیات مخروط ریزی به اتمام رسیده و دماغه ایمن نیز به بلوار شهید چراغی برای خروج اتوبوس‌های شرکت واحد بدون تداخل با رانندگان عبوری از راستگرد بزرگراه شهید کاظمی ایجاد شده است.
به گفته توکلی مکاتبات لازم با اداره برق نیز جهت رفع معارض تیر برق انجام شده و پس از اجرای فعالیت های تکمیلی شامل آسفالت، خط کشی و نصب علائم ایمنی و در نهایت اخذ مجوز از سازمان ترافیک، این معبر مواصلاتی مهم منطقه بازگشایی خواهد شد.
شهردار منطقه در ادامه از افزایش ایمنی بزرگراه آزادگان با نصب نیوجرسی های مفصلی خبر داد و افزود: با جایگزینی این موانع ترافیکی به جای نرده ها تردد خودروها در این محور پرتردد ایمن تر می شود.

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
کد خبر: 8443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =