ارتقای ایمنی ساختمان های منطقه ۱۵ در مقابله با حریق و حوادث احتمالی

مسئول HSE منطقه ۱۵ گفت: طرح پیشگیری مقابله با حریق و حوادث احتمالی در تمامی ساختمان های تحت پوشش شهرداری منطقه ۱۵ کلید خورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید جهانی با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف  افزایش ضریب ایمنی ساختمان ها، شناسایی و رفع خطر احتمالی موارد مشاهده شده، خدمت رسانی به موقع نیروهای امدادرسان،  پیشگیری و کاهش وقوع حوادث آتش سوزی و خسارات جانی و مالی آغاز به کار کرد.

او با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت سازمان آتش نشانی و معاونت خدمات شهری منطقه به اجرا در می آید افزود: در این طرح شناسنامه ایمنی حریق تمامی ساختمان های تحت پوشش شهرداری منطقه ۱۵ شامل ساختمان ستادی، نواحی، سرای محله ها و مجموعه ورزشی های سطح محلات طبق یک برنامه زمانبندی تا پایان سال بازدید عملیاتی و به روز رسانی خواهد شد.

جهانی گفت: طرح مذکور این هفته از ساختمان ستادی منطقه کلید خورد که طی سه روز اکیپ های عملیاتی ایستگاه آتش نشانی ۲۴، ایمنی بخشهایی نظیر موتورخانه، تاسیسات، تابلو های برق، برق اضطراری، جانمایی و تناسب کپسول های اطفاء حریق، مسیر خروج اضطراری و  مسیرهای ورود و خروج تجهیزات آتش نشانان را رصد و چک کردند.  

او در پایان اضافه کرد: بررسی ها و آسیب شناسی های صورت گرفته، حاکی از آن است که مهمترین علل وقوع آتش سوزی ها، عدم اجرای کامل دستورالعمل ایمنی می باشد که امیدواریم با نگاه انسان محورانه به شهر ضریب ایمنی ساختمانها را ارتقاء دهیم.

۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 8503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =