آغازمجدد طرح پایش سلامت در مراکز پر تردد

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از آغاز مجدد اجرای طرح غربالگری در مراکز پر تردد منطقه همزمان با موج چهارم کرونا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری با اعلام این خبرگفت: این طرح با هدف قطع زنجیره بیماری، بیماریابی و اتخاذ پروتکل های درمان برای بیماران شناسایی شده با همکاری مرکز بهداشت شرق از اواخر بهمن دوباره کلید خورد.

اکبر مختاری در ادامه افزود: اکیپ های بهداشت با استقرار در اماکن پرتردد نظیر مراکز تجاری، میادین میوه و تره بار، اسکان های کارگری و ایستگاه های مترو اقدام به پایش سلامت شهروندان می کنند.

مختاری با اشاره به اینکه در ابتدا شرح حال شهروندان دریافت می شود افزود: در صورت وجود علامت یا مشکوک بودن به بیماری همان جا از فرد تست PCR  به صورت رایگان اخذ می شود که در صورت مثبت بودن پاسخ تست شخص به نزدیکترین مرکز درمانی معرفی می شود و همه افرادی که با فرد مبتلا در ارتباط بوده اند نیز شناسایی و از  آنان نیز تست PCR گرفته می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی در ادامه گفت: همچنین به منظور اطمینان و مراقبت از سلامت کارکنان شهرداری منطقه ۱۵، پایش سلامت پرسنل منطقه و نواحی از امروز آغاز شد.

مختاری افزود: با اجرای طرح پایش سلامت در مراکز پر تردد سطح منطقه، گام مؤثری در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا برداریم.

۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 8590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =