ارتقاء مهارت های کسب و کار زنان

شهردار منطقه ۱۹ از شناسایی و ثبت اطلاعات زنان دارای کسب و کار با هدف حمایت از این قشر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی با اعلام این خبر گفت: در همین راستا با راهبری اداره کل امور بانوان و هماهنگی با برخی از شرکت های بخش خصوصی و کارآفرین، زنان دارای حرفه و کسب و کار اعم از کارآفرین، مشاغل خانگی، فروش محصولات و دست سازه ها، شناسایی و به اداره کل معرفی می شوند.  
او با اشاره به آغاز فعالیت شناسایی بانوان دارای حرفه در فاز اول افزود: اختصاص غرفه در بازارچه ها و نمایشگاه ها و دیگر خدمات حمایتی در مناسبت های مختلف سال از جمله اقدامات طرح ریزی شده برای ارتقاء مهارت و توسعه مشاغل این بانوان محسوب می شود.
توکلی با بیان اینکه مشارکت زنان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و دیگر عرصه ها یکی از شاخص‌های توسعه پایدار محسوب می‌شود، افزود: یکی از محورهای این توسعه بهره گیری صحیح از توانمندی‌ها و استعدادهای بانوان است و بر همین اساس نیز ضرورت دارد تا فرصت‌هایی برای ایجاد مشارکت عادلانه همه اقشار جامعه بویژه بانوان سرپرست خانوار فراهم شود.
این مسئول ادامه داد: بانوان دارای حرفه و کسب و کار می توانند با مراجعه به امور بانوان منطقه و یا تماس با شماره تلفن ۵۵۵۴۵۵۵۱، اطلاعات لازم را کسب کرده همچنین با ثبت اطلاعات خود در سامانه سامان بازار به آدرس اینترنتی http://samanbazar.tehran.ir، از امکانات و مزایای این طرح بهره مند شوند.

۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
کد خبر: 8717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =