«تهران ۱۴۰۰» با حرکت به سوی توسعه پایدار در قلب طهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ از برگزاری نشست با مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه امور شهری معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، نشست سالانه محمدرضا ندرلو، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ با میثم عنقایی، مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه امور شهری معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در زمینه موضوعات نگهداشت شهر، بودجه ۱۴۰۰ حوزه امور شهری در منطقه ۱۲ در ساختمان معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه برگزار شد.

در این نشست ندرلو نخست در مورد عملکرد پروژه‌های سرمایه‌ای گزارش جامعی را ارائه کرد و سپس با تأکید بر اهمیت این پروژه‌ها گفت: توسعه پروژه‌های محلی کوچک‌مقیاس، مانند برنامه استقبال از بهار و رفع سد معبر در گلوگاه‌های اقتصادی منطقه، برنامه‌های زیباسازی و فضای سبز محدوده منطقه از جمله برنامه‌های آتی این معاونت در منطقه ۱۲ خواهد بود.

او با یادآوری این نکته که معاونت خدمات شهری و محیط زیست، وظایف و مأموریت‌های بسیاری را در سطح منطقه برای تأمین رفاه و جلب رضایت حداکثری شهروندان به عهده دارد، افزود: اولویت اصلی ما در این معاونت، بحث نگهداشت شهر است و با حرکت به سوی توسعه پایدار در منطقه قلب طهران برای تحقق طرح «تهران ۱۴۰۰» کوشا خواهیم بود.

عنقایی نیز ضمن بیان این مطلب که بحث نگهداشت شهر اصلی‌ترین وظیفه مدیریت شهری است، گفت: همه دغدغه مدیران ارشد شهری این است که با حمایت‌های ستاد و بازوهای اجرایی صف بتوانیم خدمات‌رسانی به شهروندان را با کیفیت مطلوب‌تری به انجام برسانیم.او در ادامه به بررسی مشکلات متمم بودجه سال ۱۳۹۹ پرداخت و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

در انتهای جلسه، رؤسای ادارات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ در مورد مشکلات جاری، گزارش‌هایی ارائه کردند و در مورد مسائل باقی‌مانده تا انتهای سال ۹۹ موظف به تکمیل موارد تا انتهای سال شدند.

۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 8985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =