توضیح روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری در خصوص یک خبر

در خصوص مصاحبه منتشر شده در پایگاه خبری رویداد۲۴ مبنی بر گفتگو با عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با آن رسانه،روابط عمومی این معاونت توضیحاتی را در خصوص شفاف سازی موضوع منتشر کرد.

به گزارش شهر، در این بیانیه آمده است؛ "در فضای کنونی،سیاست رسانه ای معاونت مالی و اقتصاد شهری برپایی روابط دوسویه همسنگ بر اساس اخلاق حرفه ای خبری می باشد که همواره این امر مهم در راس منش کاری این مجموعه استوار بوده و همگان را به اهتمام آن تشویق می نماید.

همچنین در شرایطی که شهرداری تهران به یک همدلی گسترده نیازمند است تا با عبور از مشکلات و معضلات پاندمی کرونا خصوصا در شرایط اعمال تحریم های ظالمانه بتواند منابع مالی شهرداری را به خوبی مدیریت کند و از طرف دیگر در راستای تنویر افکار عمومی،شفافیت موضوعات را نیز ترویج نماید، از رسانه ها هم انتظار می‌رود،مطالب را به درستی به اطلاع شهروندان عزیزمان برساند.

لذا به آگاهی می رساند اساسا مهندس عبدالحمید امامی هیچ گونه مصاحبه ای با پایگاه خبری منتشر کننده مطلب《شهرداران تهران به اتهام ارتشاء دستگیر و با وثیقه سنگین آزاد شدند》نداشته و مطلب منتشر شده صرفاً یک سوءاستفاده رسانه ای از متن مصاحبه ایشان در خبرگزاری اقتصاد نیوز است."

۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 9033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =