افزایش اضطراب از مهمترین اثرات کرونا بر مردم تهران است

شهر: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به نتایج موج ششم نظرسنجی این نهاد و ایسپا درباره کرونا اعلام کرد: مردم افزایش اضطراب و مشکلات روحی را از مهمترین اثرات کرونا بر زندگی‌شان می‌دانند.

محمدرضا جوادی یگانه در حساب توییتری خود نوشت: کرونا وجوه مختلف زندگی را تغییر داده است.

معاون شهردار تهران در ادامه بیان کرد: نتایج موج ششم نظرسنجی شهرداری تهران و ایسپا (۱۱ تا ۱۳خرداد) نشان می‌دهد مردم: ۱) تبعات منفی اقتصادی، ۲) بالارفتن سطح بهداشت، ۳) افزایش اضطراب و مشکلات روحی و ۴) تغییر در روابط اجتماعی را مهمترین اثرات کرونا بر زندگی‌شان می‌دانند.

موج پنجم نظرسنجی دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران) از مردم تهران درباره کرونا ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت ماه انجام شده است.

موج چهارم این نظرسنجی دوم تا چهارم اردیبهشت، موج سوم ۱۶ تا ۱۹ فروردین، موج دوم ۲۱ تا ۲۴ اسفند و موج اول ۱۲ تا ۱۴ اسفند ۹۸ به ‌صورت تلفنی انجام شده است.

بیماری کرونا از روزهای پایانی بهمن ماه سال ۹۸ کشور را درگیر کرده، براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ۱۵ خرداد، ۱۶۴ هزار و ۲۷۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۱۲۷ هزار و ۴۸۵ نفر از بیماران بهبود یافته و ۸هزار و ۷۱ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 911

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کودکی پشت ماسک

    کودکی پشت ماسک

    بچه‌های خردسال تهرانی، از شرایط ناشی از کرونا، مدرسه نرفتن‌ها و تنها بازی کردن‌هاشون، تا تصورشان…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =