همکاری شهرداری تهران و کرمان در هنرهای نمایشی

شهر: برای نخستین بار، تفاهمنامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری های تهران و کرمان به منظور هم افزایی و افزایش همکاری های دوجانبه، ارائه خدمات متقابل و استفاده از ظرفیت ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری با هدف توسعه خدمات فرهنگی و هنری و دستیابی به توسعه پایدار امضا شد.

به گزارش خبرنگار شهر، در مراسم امضای این تفاهمنامه، حجت الاسلام میثم امرودی، رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران گفت:کرمان سرزمین حاج قاسم سلیمانی است، کسی که امنیت کشور و مردم دنیا مدیون اوست. حاج قاسم بزرگترین دشمن صهیونیسم یهودی، مسیحی و مسلمان بود و باعث افتخار مردم نه در ایران بلکه خارج از مرزهای ایران است. کرمان سرزمین شخصیت پرور ایران است.

او اظهار امیدواری کرد: با امضای این تفاهمنامه همکاری های گسترده ای بین کرمان و تهران در حوزه های هنری شامل هنرهای نمایشی، تئاتر عروسکی و برگزاری نمایشگاه های میدانی و حقیقی و مجازی، تولیدات صوتی، تصویری و مکتوب صورت گیرد و منشا تغییرات مثبت در تهران و کرمان باشد.

حجت الاسلام امرودی در ادامه یادآور شد: تهران پایتخت همه اقوام ایرانی است، پایتخت عربها، لرها، بلوچها، کردها، فارسها و ترکهاست و با انعقاد این تفاهمنامه یگانگی های مدیریت سازمان فرهنگی هنری شهرداری های تهران و کرمان نمایان می شود و امید است هفته های فرهنگی مشترک، معرفی خانواده شهدا و ادیبان، هنرمندان حوزه انقلاب بیش از پیش رشد کند.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خاتمه گفت: تجربیات ممتازی در حوزه فرهنگی هنری در کرمان صورت گرفته که تنوع، تعدد، گستردگی، عمق مطالعاتی و تاثیرگذاری زیادی داشته است.

در ادامه محمد جهانشاهی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمان نیز گفت: انعقاد این تفاهمنامه بزرگترین عیدی برای حوزه فرهنگ و هنر شهر کرمان است و بی شک تمام تلاش خود را می کنیم تا از تجربیات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بهره گیریم، این فرصت مغتنمی است که باید از آن به نفع شهروندان کرمانی استفاده کرد.

خبرنگار: علی سی پی

۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 9180

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =