نیازمند توجه به منش و راه و روش سردار سلیمانی هستیم

شهردار تهران با اشاره به بررسی پیشنهاد ساخت تندیس سردار سلیمانی در ۲۲ منطقه گفت: البته به نظرم ما بیشتر به منش و راه و روش سردار سلیمانی نیاز داریم.

به گزارش شهر، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی در بزرگراه سردار سلیمانی گفت: در این محل که ادامه بزرگراه سابق حکیم بوده و به نام شهید سلیمانی نامگذاری شده است در روز قدس و به یاد مجاهدت های سردار سلیمانی شاهد رونمایی از تندیس این شهید بزرگوار بودیم.

 او افزود: این حسن سلیقه ای بود که همکاران داشتند و امیدوارم یاد و خاطره ایشان در دل مردم شریف ایران باقی بماند و ایشان همواره عامل وحدت ملی باشند.

شهردار تهران درباره پیشنهاد سردار حسن زاده مبنی بر ساخت 22 تندیس در 22 منطقه تهران از سردار سلیمانی گفت: سردار در مراسم رونمایی از تندیس این پیشنهاد را مطرح کردند که این موضوع را بررسی می کنیم و به شکلی هنرمندانه با آن برخورد خواهیم کرد.

حناچی گفت: البته من فکر می کنم ما بیشتر به منش و راه و روش سردار سلیمانی نیاز داریم. ایشان همه ایرانی ها را خانواده خود می دانست و همان طور که در دفاع مقدس بر سربازان اسلام فرماندهی می کرد تلاش داشت همواره در شرایط سخت در کنار مردم باشد.

سردار حسن زاده: تا یاد و خاطره شهید سلیمانی هست، مبارزه علیه رژیم صهیونیستی هم هست

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران هم در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران گقت: همان طور که اشاره شد حاج قاسم سلیمانی شخصیتی تمام عیار است و افتخارات زیادی را برای جهان اسلام به وجود آورد و ما همه مسلمانان و ایرانی ها و آزادی خواهان به ایشان افتخار می کنیم. ویژگی های ایشان مبنای راه تمام آزادی خواهان و مبارزان علیه جبهه استکبار هست و خواهد بود.

او افزود: زندگی ایشان علیه استکبار و شهادت ایشان هم شکست استکبار بود. انتخاب این روز برای رونمایی از این اثر هنری بسیار مهم و حاکی از سلیقه بود و معنای آن این است که حاج قاسم بیشتر از گذشته در قلوب همه آزادی خواهان جای گرفته است و تا یاد و خاطره ایشان هست مبارزه علیه رژیم صهیونیستی هم هست.

فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران درباره اقدامات سپاه تهران برای گرامیداشت هر چه بیشتر یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی گفت: همان طور که شهردار تهران فرمودند ما در کنار این اقدامات هنری باید به منش و اصول رفتاری حاج قاسم بپردازیم ما یک هیاتی را برای این منظور پیش بینی کرده ایم و روی شاخصه های شخصیتی حاج قاسم کار می کنیم تا شخصیت ایشان تبیین شود. ایشان مرد میدان ولایت و مردم مداری بود و ما باید این روش و منش را توسعه بدهیم.

او افزود: حاج قاسم سلیمانی ابتکارات عجیبی را به جا گذاشت یکی از آنها دیپلماسی مقاومت بود و این ترکیب و ممزوج کردن عرصه دیپلماسی و میدان برای حفظ منافع ملی و منافع بشریت از ابتکارات حاج قاسم بود که ما آن را دنبال می کنیم.

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
کد خبر: 10288

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =