چرخ توسعه کشور متوقف نمی شود

شهر: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از گسترش دامنه همکاری دولت و مدیریت شهری خبر داد و گفت:  دولت در سال ۱۳۹۹ یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان به عنوان بخشی از حمایت پشتیبانی مدیریت شهری تهران اختصاص داده است.

به گزارش شهر، محمد باقر نوبخت صبح شنبه -۲۳ اسفند- در آیین امضای تفاهم نامه بازسازی کامل ۳۱ رام قطار مترو، طرح نوسازی ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده شهر تهران، انعقاد قرارداد خرید ۱۰۵ دستگاه واگن قطار مترو و افتتاح ۲ ایستگاه مترو گفت: دولت برای رفاه مردم تهران و سایر کلانشهرهای کشور در بخش توسعه زیرساخت های ناوگان مترو همکاری لازم را کرده است و هم اینک نیز در بخش تامین واگن تفاهم نامه ای امضا شد.

نوبخت تصریح کرد: مردم بزرگ ایران باید بدانند که با هر تحریمی و حتی فراتر از تحریم چرخ توسعه کشور متوقف نمی شود و باید به گردش خود ادامه دهد.

نوبخت با اشاره به اعلام آمادگی این سازمان برای گسترش دامنه همکاری با شهرداری تهران گفت: سال گذشته برای تغییر از وضعیت موجود از امکانات تبصره ۵ که معطوف به پشتیبانی ، ساخت مترو و ایستگاه ها تحت عنوان قطار شهری بهره برده در عین حال برای امسال تصمیم داریم فراتر از تبصره قانونی ۱۸ هم  اقدام کنیم و بتوانیم از منابع این تبصره برای امور ساخت واگن و نوسازی اتوبوس های فرسوده در تهران بهره ببریم.

او افزود: با تمام تلاش در امر توسعه حمل و نقل عمومی در خدمت مردم تهران و سایر کلانشهرهای کشور هستیم.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: در کنار تامین واگن و ارتقای زیرساخت های ناوگان مترو در بخش نوسازی اتوبوس نیز اقداماتی در طول سال های اخیر انجام شده است. همچنین امسال ۱۳۰ میلیارد تومان به سرعت برای تاکسی پرداخت می شود. به گفته او همزمان با پیشرفت کار تخصیص ها صورت می گیرد.

۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 9206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =