نوسازی ۷ زمین چمن محلی

۷ زمین چمن مصنوعی در قالب پروژه های توسعه محلی در روزهای پایانی سال در منطقه ۱۵ نوسازی و تحویل شهروندان شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۵  با اعلام این مطلب گفت: عملیات نوسازی ۷ زمین چمن مصنوعی در محله های منطقه ۱۵ به منظور توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی، و در راستای تحقق شعار «تهران شهری برای همه» در روز های پایانی سال به اتمام رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

او اضافه کرد: زمین های چمن از مهمترین مراکز ورزشی محله ها هستند که طی سالهای گذشته دچار فرسودگی شدید شده و با درخواست شورایاران در پروژه های کوچک مقیاس بازسازی مجدد آنها تعریف شده است.

شهردار منطقه ادامه داد: عملیات زیرسازی و تعویض زمین چمن مصنوعی ۱ و ۲ در بوستان ولیعصر(عج)، گلزار، گلگشت، مبعث، فجر و خاور شهر در نواحی هفتگانه منطقه به اتمام رسید و همزمان با فرارسیدن بهار، تحویل شهروندان شد.

شهردار منطقه با تاکید بر اینکه در پروژه های کوچک مقیاس بر رفع کم و کاستی های محله توجه شده تا ضمن جلب مشارکت شهروندان در تصمیم گیری ها و تقویت حس تعلق خاطر به محله، کیفیت زندگی ارتقاء داده شود، افزود: مدیریت شهری به منظور ساماندهی عادلانه تر خدمات، به سطوح محله ای در شهر توجه داشته و سیاست اجرای پروژه های محله محور را در دستور کار قرار داده است.

عملیات ترمیم زمین چمن مصنوعی آزادگان، نباتی، دارالقرآن و شاهد  نیز در دستورکار معاونت اجتماعی قرار دارد.

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: 9299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =