چشم نوازی گلهای زیبا در سراسر منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: معابر و بوستان های منطقه با چشم نوازی گل های رنگین و زیبا به استقبال بهار ۱۴۰۰ و قرن جدید می رود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "حمیدرضا فرخی" ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ با بیان اینکه در آستانه سال نو بیش از ۲۵۰ بوستان محلی و فرامحلی برای رویش دوباره طبیعت بازپیرایی و نونوار شده است،   گفت: علاوه بر بوستان ها، رسیدگی به ظاهر شهر و بهره بردن شهروندان از زیبایی های فصل بهار به خوبی در منطقه ۴ باسبدهای گل، فرش های گسترده شده از گلهای رنگی و فلاورباکس های فراوان به چشم می آید.
فرخی در ادامه با اشاره به جزییات های استقبال از بهار گفت: در آستانه سال نو حدود ۱۳۵۰ مترمربع فرش گل، حدود ۲۹۰۰ متر مربع نشاء، ۲۸ فلاورباکس طبقاتی و ۲۰ باکس سه طبقه در نقاط پر تردد این منطقه کاشت و نصب شده است.
او از غرس قابل توجه نهال در سطح منطقه ۴ خبر داد و اضافه کرد: با آغاز هفته درختکاری بیش از ۱۸.۰۰۰ اصله نهال با مشارکت شهروندان در بوستان های محلی، جنگلی و حاشیه بزرگراه ها کاشته شد.
معاون خدمات شهری منطقه ۴ با اشاره به کاشت سبدهای بسیار زیبای گل در سطح منطقه ادامه داد:  این معاونت در یک اقدام خلاقانه با استفاده از چوب های باقی مانده از  هرس درختان نسبت به کاشت و  تهیه حدود ۱۰ سبد گل در سطح منطقه از جمله بوستان پلیس، میدان شاهد، گذر سبز شاهد و ...  اقدام کرد.

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
کد خبر: 9324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =