حمایت از خانوادهای نیازمند جنوب شهر در طرح خادم منتظر

شهردار منطقه ۱۹ از شناسایی و حمایت از ۷۲۵ خانوار نیازمند محلات این منطقه در طرح خادم منتظر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی در حاشیه برنامه توزیع بسته های معیشتی میان خانوارهای نیازمند که در سالن ورزشی یاس برگزار شد، حمایت از طبقات آسیب پذیر و محروم را از رویکردهای اصلی طرح خادم منتظر خواند و افزود: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۷۲۵ خانوار نیازمند از طریق مدیران محلات، دبیران شورایاری و خیرین منطقه شناسایی و اطلاعات آن ها پس از راستی آزمایی در سامانه سنا ثبت شده است.  
او مشارکت با تشکل های مردم نهاد در انجام کارهای خیر و نیکوکارانه را از برنامه های اولویت دار این شهرداری خواند و گفت: در همین راستا طی مناسبت های مختلف سال اقدامات مختلفی درقالب توزیع بسته های معیشتی، اهدای جهیزیه، ارائه خدمات درمانی و توزیع بسته های بهداشتی برای حمایت از خانوارهای نیازمند بویژه در محلات محروم این منطقه صورت گرفته است.
توکلی کمک به افراد کم برخوردار بویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا و آسیب های معیشتی ناشی از آن، وظیفه ای شرعی و همگانی دانست و  بیان کرد: فرایند شناسایی وحمایت از خانوارهای نیازمند در سال آینده نیز با قوت هرچه بیشتر ادامه خواهد داشت.  
به گفته شهردار منطقه از ابتدای سال تاکنون هزار بسته حمایتی میان خانوارهای نیازمند این منطقه در مناسبت های مختلف سال توزیع شده است.

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 9336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =