ویژه برنامه های متنوع گردشگری منطقه ۱۵ در قاب فضای مجازی

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از برگزاری ویژه برنامه های متنوع گردشگری به منظور آشنایی با جاذبه های دیدنی منطقه ۱۵ در فضای مجازی همزمان با نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری با اعلام این خبر گفت: به دلیل عدم امکان برگزاری تورهای گردشگری حضوری طبق مصوبه های ستاد ملی کرونا و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ویژه برنامه های متنوع گردشگری با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی آنان  با جاذبه و ظرفیت های گردشگری منطقه در فضای مجازی و محیط باز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

او به تشریح این برنامه ها پرداخت و گفت: برگزاری تور فتوواک از جاذبه های گردشگری منطقه با حضور علاقمندان به عکاسی با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری نمایشگاه مجازی عکس های منتخب از ابنیه های تاریخی، فرهنگی، گردشگری، مذهبی و تفریحی،   برگزاری مسابقه نقاشی و عکاسی از جاذبه های گردشگری منطقه و تهیه و پخش کلیپ از قصه هاو حکایات محلات تهران قدیم و انتشار تصاویر و ویدئوها و مکتوبات مرتبط در فضای مجازی از جمله این برنامه است.

مختاری اضافه کرد: ۹ مکان تاریخی و گردشگری منطقه شامل امام زاده اهل بن علی(ع)، پردیس تئاتر تهران، بهشتیه خاوران، زندان هارون الرشید، ساختمان کوشک امیرسلیمانی، بقعه سیده ملک خاتون، فرهنگسرای خاوران، پردیس بانوان و آرامستان ارامنه خاوران در قالب کلیپ، پوستر و  اینفوگرافی در فضای مجازی برای شهروندان معرفی می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه  تور دوچرخه سواری نیز  با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تعداد محدود ویژه علاقمندان برگزار می شود افزود: علاقه مندان می توانند برای بهره مندی از این برنامه ها به اینستاگرام معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه ۱۵ به آدرس     Instagram.com/moavenat.ejtemaee۱۵ و کانال این معاونت به آدرس http://t.me/Ejf۱۵   مراجعه کنند.

او در پایان گفت:  واحد گردشگری منطقه تمام تلاش خود را بکار بسته تا با اجرای برنامه های جذاب و خوشایند در فضای مجازی روحیه و اوقات فراغت شهروندان را در این روزهای سخت ارتقا دهد.

۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 9345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =