کاهش حضور شهروندان در روزهای پایانی سال در بهشت زهرا

شهر: سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و سردار حمیدی، رئیس پلیس راهور ناجا در آخرین پنجشنبه سال با حضور در بهشت زهرا از عملکرد این سازمان در ایام کرونا و همچنین در آخرین پنجشنبه سال قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به ویروس کرونا و مشکلات فراوانی که در طول سال ایجاد شده و حجم زیاد درگذشتگان بیان کرد: کارکنان بهشت زهرا همواره در تمام شرایط نقش خود را به زیباترین شکل و وجه ایفا کردند و تلاش مضاعفی در کنار دست اندرکاران عرصه سلامت و امنیت انجام دادند. کارکنان بهشت زهرا نقش بی بدیل در انجام وظیفه و ارائه خدمات به درگذشتگان کرونا داشتند.

او با اشاره به پنجشبه و جمعه آخر سال ادامه داد: همکاران در پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر بخش ها مکلف شده اند که در کنترل عملیاتی راهنمایی و رانندگی قرار بگیرند و در سه روز پایان سال خدمات ارائه دهند.

سردار رحیمی اضافه کرد: خوشبختانه با توصیه های رئیس سازمان بهشت زهرا و پلیس مردم رعایت کرده اند و در مقایسه با سال های گذشته حضور کمتری در بهشت زهرا داشته اند. به هر حال مکلف هستیم خدمات کامل و سرویس کامل انتظامی را پیش بینی کنیم و این اقدام انجام شده است.

او گفت: سازمان بهشت زهرا سال پرمشغله ای را پشت سر گذاشته است و به خوبی از ایفای نقش برآمده است. پلس خودرا در کنار همه دستگاه ها و به خصوص در تهران در کنار شهرداری می داند.

سعید خال، رئیس سازمان بهشت زهرا نیز گفت: بهشت زهرا امروز یکپارچه سفید پوش و سبز پوش بود. خدمت رسانی به مردم امروز از سوی پلیس مقتدرانه و بی ریا و خالصانه بوده است.  

مسعود حمزه ای،  رئیس سازمان  بازرسی شهرداری تهران نیز در آخرین پنجشنبه سال با حضور سرزده به بهشت زهرا از روند فعالیت ها بازدید کرد.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 9347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =