برگزاری تور تهرانگردی برای خانواده نیروهای خدماتی شهر

شهر: رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از برگزاری تور تهرانگردی برای خانواده ۴۰۰ نفر از نیروهای خدماتی شهرداری تهران از امروز ۵ فروردین به مدت ۴ روز خبر داد و گفت که این تور برای قدردانی از زحمات تطهیرکنندگان، پاکبان ها و دیگر نیروهای خدماتی شهر برگزار می شود.

مهرشاد کاظمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: تور تهران گردی برای ۴۰۰ خانواده نیروهای خدماتی شهرداری تهران از جمله تطهیرکنندگان بهشت زهرا، پاکبان ها و دیگری نیروهای خدماتی از امروز آغار شده است و تا ۸ فروردین به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

او گفت: برنامه ریزی برای برگزاری این تور پیش از نوروز از سوی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برای قدردانی از زحمات نیروهای خدماتی شهرداری به ویژه در طول سال گذشته در ایام کرونا در انجام شده بود. این تور از سوی ستاد گردشگری و با همکاری و مشارکت شرکت آیت و بنیاد مستضعفان، مدیریت باغ گیاه شناسی و مجموعه عباس آباد برگزار می شود و در این مدت خانواده زحمت کشان شهرداری علاوه بر مجموعه عباس آباد و باغ گیاه شناسی به مجموعه توچال و باغ وحش هم می روند.

او با بیان اینکه تور تهران گردی هر روز  در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود، توضیح داد: هر نوبت ۵۰ نفر حضور دارند  که ۱۰۰ نفر تطهیرکنندگان بهشت زهرا و مابقی پاکبان و دیگر نیروهای خدماتی شهرداری هستند.

به گفته کاظمی؛ تور تهران گردی نیروهای خدماتی شهرداری از صبح امروز با حضور احمد مسجد جامعی، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از بهشت زهرا و با خانواده تطهیر کنندگان آغاز شده است که خانواده ۵۰ نفر از تطهیر کنندگان به باغ گیاه شناسی رفتند و ضمن بازدید از قسمت های مختلف باغ پذیرایی شدند.

او ادامه داد: تور بعد از ظهر نیز از ساعت ۱۳:۳۰ با حضور خانواده پاکبان ها آغاز شده است که به اتفاق مسجد جامعی در جمع خانواده پاکبان ها از مجموعه تفریحی گردشگری عباس آباد بازدید کردیم.

کاظمی گفت: پس از گفتگو  با این گروه متوجه شدیم که یک عروس و داماد در جمع حضور دارد و تولد یکی از پاکبان ها هم امروز است که کیکی تهیه کردیم تا عزیزان بتوانند مراسم شادی در کنار هم داشته باشند.

او ادامه داد: بعضی ازفرزندان این عزیران می گویند که بعد از یک سال که پدرشان شب ها مشغول کار بوده و در طول روز هم نتوانسته اند او را ببینند اکنون فرصتی به دست آورده اند که در کنار خانواده باشند.

کاظمی ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه این برنامه برای اولین بار برگزار شده است در طول سال نیز با کمک شهرداری تهران اقدام ادامه پیدا کند.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 9392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =