آغاز پنجمین مرحله پویش مومنانه

پنجمین مرحله «پویش مومنانه» همزمان با نوروز ۱۴۰۰ به همت خیرین به منظور یاری رسانی به خانواده های کم برخوردار، از اسفندماه سال گذشته آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با تبریک اعیاد پر برکت شعبانیه و فرارسیدن سال جدید افزود: در پنجمین مرحله رزمایش مومنانه بیش از ۳۰ هزار سبدکالا، بسته گوشت، بسته های بهداشتی، البسه و کارت هدیه در نواحی هفتگانه تاکنون میان خانواده های کم برخوردار توزیع شده است و این طرح با همراهی خیرین تا پایان بحران کرونا ادامه خواهد داشت.
به گفته او، این پویش با مشارکت بی نظیر خیرین از ابتدای شیوع بیماری کرونا و مشکلات معیشتی به منظور یاری رساندن به خانواده های کم برخوردار آغاز به کار کرد است و تاکنون در چهار مرحله اسفند ۱۳۹۸، ماه مبارک رمضان، دهه ولایت و آذر ماه سال گذشته به صورت متمرکز و گسترده اجرا شده است.
شهردار منطقه گفت: این کمک ها به همت بسیجیان، خیرین، شورایاری، معتمدین محله ها، سازمانهای مردم نهاد، روحانیون و هیات امنای مساجد انجام شد.
او با بیان اینکه محدودیتی در مشارکت شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد وجود ندارد، گفت: هدف از مشارکت شهرداری در این طرح ایجاد هم افزایی بین شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد است تا با مدیریت و همکاری آنها لیست یکسانی از نیازمندان واقعی تهیه و نیازهای آنان برآورده شود.
محمدی در ادامه به اقدامات مرکز خدمات اجتماعی منطقه در این مدت اشاره کرد و گفت: این مرکز به عنوان یکی از نهادهای متولی و فعال در عرصه های گوناگون اجتماعی در طول سال گذشته علاوه بر فعالیت در حوزه توانمند سازی  با ارائه خدمات حمایتی- معیشتی همچون توزیع البسه، سبد ارزاق، مواد غذائی و حمایت های درمانی توانسته است به ترمیم و بهبود بخشی از زندگی مددجویان بپردازد و تا کنون ۲ هزار و ۶۷۳ بسته معیشتی، ۳۰۰ بسته بهداشتی و ۲۰۰ بسته البسه را میان شهروندان توزیع کرده است.
شهردار منطقه در پایان از مردم نیکوکار و خیر برای پیوستن به این پویش و کمک مومنانه به خانواده های نیازمند و کم بضاعت دعوت کرد.

۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 9426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =