به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رضا رجب زاده شهردار این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: با افزایش خدمت رسانی تیم مدیریت شهری ورودی غربی پایتخت در رسیدگی به مشکلات و امورات مرتبط با شهر و شهروندی، در سال۹۹ شاهد کاهش ۱۵درصدی پیام های ثبت شده شهروندان در سامانه۱۳۷ نسبت به مدت مشابه سال۹۸ بودیم.
او همچنین افزود: در سال گذشته، ۴۳۶۲ مورد از درخواست های شهروندان در حوزه فنی و عمرانی به ثبت رسید که با توجه به ثبت عدد ۷۳۵۷ پیام در مقایسه با سال۹۸، شاهد روند کاهشی چشمگیری نیز بودیم.
رجب زاده ادامه داد: در پاسخ به پیام های عمرانی شهروندان؛ حوزه معاونت فنی و عمران منطقه۲۱، نسبت به ۳۳۸۲۰مترمربع لکه گیری و ۴۶۲۰۰ مترمربع روکش آسفالت اقدام کرد همچنین در حوزه خدمات شهری و مسائل مرتبط با رفت و روب، لایروبی، آبیاری، هرس و سمپاشی درختان، تعمیر و نصب مخزن نیز ۱۷۸۸۸ مورد از پیام های شهروندان با توجه به فوریت، در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شد.
کاهش پیام های دریافتی مرتبط با حوزه خدمات شهری و محیط زیست نیز در مقایسه با سال۹۸، نشان از فعالیت مستمر و نگاه ویژه مدیریت شهری به امور مرتبط با طرح نگهداشت شهر دارد.
کاستی زمان پاسخگویی و ارتقای سطح عملکرد پاسخگویی به درخواست های شهروندان، منجر به افزایش میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد حوزه های اجرایی منطقه۲۱ شده و سامانه۱۳۷ این منطقه همچون گذشته با "سرعت، دقت و صحت" با هدف رفع مشکلات شهری به صورت ۲۴ساعته و بدون وقفه، آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی است.
نظر شما