۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 9544
خط کشی ۴۰ کیلومتر طول معابر منطقه در طرح استقبال از بهار

شهردار منطقه ۱۷ از اتمام خط کشی ۴۰ کیلومتر طول معابر منطقه در قالب طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۰ خبرداد، گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و تامین رفاه و ترغیب شهروندان جهت استفاده از ناوگان عمومی ساماندهی و بهسازی ۴۵ ایستگاه اتوبوس به اجرا درآمده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ در این باره گفت: فعالیت های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ به دو بخش تقسیم شده است؛ بخش نخست از نیمه دوم اسفندماه ۱۳۹۹ به اجرا در آمد و بخش دوم این فعالیت ها با توجه به کاهش تردد خودرو در معابر منطقه در نیمه نخست فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به مرحل اجرا درآمده است.

او به مهم ترین معابر خط کشی شده در منطقه اشاره کرد، گفت: خط کشی خیابان امامزاده حسن(ع)، خیابان شهید رشیدی جهان، خیابان یافت آباد، خیابان ابوذر، خیابان سجاد جنوبی، خیابان شهید قفیلی، خیابان شهید ولی عابدی، خیابان مسجد حاج ولی، میدان بهاران، خیابان مشفق کاشانی و دیگر معابرمنطقه به اجرا درآمده است.

لطفی به فعالیت شهرداری منطقه درایستگاه های اتوبوس در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ نیز اشاره کرد، گفت: تعویض شیشه جداره ۲ ایستگاه اتوبوس و کنترل وضعیت آسفالت ایستگاه بی آرتی در مساحت ۱۶ مترمربع اقدام شده است.

او به موضوع روشنایی و نظافت در ایستگاه های اتوبوس پرداخت و گفت: ۴۵ ایستگاه اتوبوس و ۴ ایستگاه اتوبوس بی آر تی در سطح منطقه از سیستم روشنایی و جدول زمان بندی حرکت و حضور اتوبوس در ایستگاه برخوردار شده اند و همچنین در طرح استقبال از بهار شستشوی ۴۵ ایستگاه اتوبوس در منطقه به اتمام رسید و شستشوی ایستگاه طبق یک زمانبندی مناسب در طول سال ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه ۱۷ اضافه کرد: تابلو ثابت و الکترونیکی در سه ایستگاه اتوبوس در منطقه نصب شده که شماره خط، مبدا، مقصد، نام ایستگاه و نام ایستگاه بعدی را به نمایش می گذارد تا خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندانی که از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند انجام شود؛ همچنین مسیر ویژه ای در ایستگاه ها برای تردد افراد کم توان صورت گرفته است.

لطفی به فعالیت های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه در حوزه تاکسیرانی در ایام نوروز نیز اشاره کرد، گفت: نظارت مستمر، ضدعفونی کردن تاکسی، تست کرونا رانندگان تاکسی، شستشوی خودرو و ایستگاه اتوبوس اقدامات این معاونت در حوزه تاکسیرانی در ایام استقبال از بهار ۱۴۰۰ بوده است.

۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 9544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =