آغاز واکسیناسیون پاکبانان منطقه ۹

قریب ۱۵ ماه است که از شیوع ویروس کرونا می گذرد که در این راستا پاکبانان خدوم شهرداری منطقه ۹ که در خط مقدم خدمت به شهروندان منطقه هستند با تزریق واکسن سینو فارم واکسینه شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید مصطفی موسوی شهردار منطقه ۹ با اعلام این خبر گفت: شیوع ویروس کرونا با سرعت سراسر دنیا را تحت تاثیر قرار داده و باعث شده تا سلامت شهروندان مورد تهدید جدی قرار گیر، در این راستا و با پی گیری های مستمر و به منظور مصونیت پاکبانان خدوم و زحمتکش منطقه، واکسیناسیون این عزیزان به عنوان اولین منطقه در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران انجام شد.
او در ادامه با اشاره به اینکه این اقدام از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ انجام شده است، گفت: واکسیناسیون  با واکسن سینوفارم که دارای اثر بخشی تا ۸۶ درصد است و به فاصله ۳ هفته و در ۲ دوز تزریق می شود در حال انجام است که در مرحله اول نسبت به واکسینه کردن ۶۰ نفر از پاکبانان ناحیه یک اقدام شده است.
شهردار منطقه ۹ افزود: در ادامه تعداد ۷۰ نفر از پاکبانان ناحیه ۲ جهت تزریق دوز اول این واکسن در نوبت دریافت هستند که بزودی انجام خواهد شد.
موسوی در ادامه اضافه کرد: این واکسیناسیون در ساختمان والفجر مرکز بهداشت غرب تهران واقع در خیابان دستغیب منطقه ۹ انجام شد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 9549

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =