به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار این منطقه در این باره گفت: مجموع تماس ها به سامانه ۱۳۷ توسط شهروندان منطقه ۳۵ هزار و ۱۱۲ مورد بوده که در سال ۱۳۹۸ تعداد پیام های ثبت شده ۳۹هزار و ۱۱۰ مورد بود که نشان از کاهش ۱۰ درصدی دارد.
لطفی افزود: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مردم با شهرداری است به همین منظور مدیریت شهری به محض اینکه پیام شهروندان ثبت شود و موضوع فوریتی باشد به سرعت اقدام به برطرف کردن مشکل مطرح شده می کند و این سامانه به شکل ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان است و کاهش تماس ها با این سامانه در سال جاری نشانه افزایش خدمات رسانی مدیریت شهری به امورات شهر است.
او اضافه کرد: از تعداد ۳۵ هزار و ۱۱۲ پیام ثبت شده در سال ۹۹ نزدیک به ۲۰ هزار مورد از پیام ها مورد انجام قرار گرفته است.
شهردار منطقه ۱۷ اضافه کرد: بیشترین پیام های ثبت شده شهروندان مربوط به حوزه خدمات شهری با ثبت ۲۱ هزار و ۴۶۶ مورد بوده که ۱۵ هزار و ۳۳۲ مورد این پیام ها عملیات فعالیت فوریتی آن انجام شده است؛ البته در حوزه خدمات شهری نیز بر اساس آمارها بیش از ۱۳ درصد کاهش تماس شهروندان در سال ۹۹ نسبت به سال۹۸ صورت گرفته به طوری که در سال ۹۸ حدود ۲۴ هزار و ۸۶۷ مورد پیام ثبت شده که در سال ۹۹ به ۲۱ هزار ۴۶۶ مورد رسیده است.
لطفی به آمارهای سامانه ۱۳۷ براساس نواحی سه گانه منطقه ۱۷ نیز اشاره کرد، گفت: در ناحیه یک در سال ۹۹ حدود ۱۳هزار و ۴۱۱ مورد ثبت که نسبت به سال ۹۸ که حدود ۱۲ هزار و ۹۱۷ مورد ثبت شده افزایش ۳ درصدی تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ در این ناحیه را دارد، در ناحیه دو نیز در سال ۹۹ حدود ۹ هزار و ۹۹۰ پیام فوریتی ثبت شده که نسبت به سال ۹۸ که حدود ۱۲هزار و ۹۴۱ مورد بوده با کاهش ۲۳ درصدی مواجه بوده ایم همچنین در ناحیه سه در سال ۹۹ حدود ۱۱ هزار و ۶۴۵ مورد ثبت پیام رخ داد که در سال ۹۸ حدود ۱۳ هزار و ۶۶۹ مورد بوده که نشان از کاهش ۱۵ درصدی ثبت پیام در این ناحیه بوده است.
نظر شما