به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این خطوط به منظور سلامت شهروندان در دوران کرونا، کاهش تردد های غیر ضروری و حجم مراجعات حضوری به اداره درآمد، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تشویق شهروندان به استفاده از خدمات غیرحضوری به اجرا در می آید.
او با اشاره به اینکه کارشناسان این اداره تا پایان ساعات اداری پاسخگوی تلفن هستند، افزود: شهروندان می توانند درخواست ها و سوالات خود از طریق این خطوط پیگیری کنند و کارشناسان به آن پاسخ دهند.
شهروندان می توانند سوالات و درخواست های خود با موضوع عوارض نوسازی را از طریق شماره ۹۶۰۲۳۱۷۰، سوالات در ارتباط با درآمد عمومی و امور مربوط به شهرسازی را از طریق شماره ۹۶۰۲۳۱۶۲ و سوالات مربوط به عوارض کسب و پیشه، راهنمایی در تمام زمینه های امور درآمدی، کنترل میزان بدهی و راهنمای پرداخت با معاون اداره با شماره ۹۶۰۲۳۱۷۵ مطرح کنند.
آن دسته از شهروندانی که تاکنون موفق به پرداخت عوارض خود نشده اند می توانند از طریق سامانه «تهرانِ من» به آدرس «my.tehran.ir»، سامانه اینترنتی Tehran.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.
نظر شما