مهلت شرکت در مسابقه سراسری داستان کوتاه کوتاه بحران تمدید شد

مهلت ارسال آثار نخستین مسابقه سراسری داستان کوتاه کوتاه تا پایان فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، عباس حسین‌نژاد دبیر مسابقه «داستان کوتاه کوتاه بحران» از تمدید مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان فروردین ۱۴۰۰ خبر داد و با بیان اینکه تا کنون بیش از ۶۰۰ اثر به این مسابقه ارسال شده است، افزود: علاقه‌مندان و نویسندگان می‌توانند تا پایان فروردین ماه در این رقابت ملی شرکت کنند.

حسین‌نژاد گفت: مسابقه داستان کوتاه کوتاه بحران با هدف جلب توجه جامعه ادبی به بحران‌های طبیعی که در کشور رخ می‌دهد همچنین ترویج نگاه امیدوارانه در سوانح طبیعی و بحران‌ها برگزار می‌شود.

او افزود: رویکرد کلی داستان‌ها حفظ «امید» در این رخدادها است و محور داستان‌ها دعوت به همدلی در برابر مصیبت‌ها و کمک به هم‌نوع، نوع‌دوستی، شیوه درست برخورد با بحران، عملکرد سریع و حفظ روحیه و گسترش روحیه امیدوارانه در زمان رخدادهای بحرانی باشد.

حسین‌نژاد با بیان این که داستان‌های ارسالی باید حداکثر ۳۰۰ کلمه باشند، افزود: هر شرکت‌کننده حداکثر مجاز به ارسال ۵ اثر است و داستان‌های ارسالی نباید قبلا در مسابقات ملی دیگر برگزیده یا به چاپ رسیده باشند. همچنین داستان‌ها می‌توانند جدی یا طنز باشند.

 علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت tdmmoq.ir مراجعه کنند.

مسابقه سراسری داستان کوتاه کوتاه بحران توسط معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار می شود و مهلت ارسال آثار تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ است و به ۵ نفر اول از ۴ میلیون تا ۵۰۰ هزار تومان جایزه داده می‌شود و داستان‌های برگزیده رسیده به مرحله نهایی در کتابی با همکاری انتشارات پرنده منتشر خواهد شد.

۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 9674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =