از سامانه سمات منطقه ۱۰ رونمایی شد

اولین جلسه ستاد خادمین منتظر در سال جاری با حضور مشاور شهردار تهران و رییس ستاد دائمی "خادم منتظر"، شهردار منطقه و دیگر اعضای ستاد در موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، صبح امروز با حضور سعید صادقی مشاور شهردار تهران و رییس ستاد دائمی "خادم منتظر"، مجید رباطی شهردار منطقه و جمعی از معاونین و مدیران نشست هم اندیشی و هم افزایی در راستای جلوگیری از موازی کاری کمک های مومنانه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سعید صادقی مشاور شهردار تهران و رئیس ستاد دائمی خادم منتظر با تاکید بر مدیریت فعالیت های داوطلبانه، کمک های مومنانه و اقدامات خیرخواهانه همچنین لزوم جلوگیری از موازی کاری سازمان ها و نهادهای مردمی افزود: کمک های مومنانه باید به صورت دقیق و  با برنامه ریزی صورت پذیرد تا تمامی افراد نیازمند از آن برخوردار شوند.

او در ادامه به رزمایش کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان از سوی شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: جلب مشارکت خیرین، هم افزایی و هماهنگی با نهادها و سازمان ها از جمله سپاه، بهزیستی، کمیته امداد و دیگر نهادهای محلی، خیریه و خدمات رسان به نیازمندان امری ضروری است.

در ادامه شهردار منطقه به تشریح اقدامات خیرانه و کمک های مومنانه در طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، منطقه ۱۰ با مشارکت حوزه بسیج، شورایاری ها و تشکیل گروه های جهادی اقدام به ضدعفونی معابر، توزیع سبد کالا، اقلام بهداشتی، غذای گرم، کمک به خانواده های مبتلا به بیمار کرونا، تهیه و توزیع بسته های غذایی و آب میوه به افراد مبتلا و ... در محلات دهگانه کرد و در حال حاضر علاوه بر چنین اقداماتی، حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از بیماری کووید ۱۹ و کمک به آن ها با استفاده از ظرفیت خیرین و کمک های داوطلبانه در دستور کار قرار داد.

گفتنی است در این جلسه سامانه سمات منطقه ۱۰ رونمایی شد که در آن علاوه بر شناسایی و ثبت افراد نیازمند؛ کمک های ارایه شده نیز ثبت خواهد شد.

در نهایت احکام اعضای ستاد خادم منتظر اهدا شد که طی آن شهردار منطقه ۱۰ به عنوان رئیس ستاد خادم منتظر شهرداری منطقه ۱۰ منصوب و دیگر اعضای ستاد خادم منتظر منطقه نیز احکام خود را نیز دریافت کردند.

۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 9678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =