۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 9697

شهردار منطقه ۱۷ اعلام کرد؛

بیش از ۲۴ کیلومتر پیاده رو سازی

اجرای ۵۰ درصدی طرح پیاده روسازی خیابان زمزم
بیش از ۲۴ کیلومتر پیاده رو سازی

شهردار منطقه ۱۷ از اجرای ۵۰ درصد از پیاده روسازی در مساحت دو کیلومتر و ۴۰۰ متر در خیابان زمزم خبرداد، گفت: بیش از ۲۴ کیلومتر پیاده رو سازی در۳۳ معبر منطقه ۱۷ به اجرا رسیده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ در خصوص جزئیات این پروژه عمرانی گفت: عملیات عمرانی پیاده روی سازی ضلع جنوبی خیابان زمزم که جزو پروژه های اولویت دار و توسعه محلی منطقه ۱۷ به حساب می آید پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است و تا چند ماه آینده به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: یک هزار و ۵۰۰ متر جدول گذاری و یک هزار متر پیاده رو سازی به مرحله اتمام رسیده است و فعالیت عمرانی برای بخش دیگر آن ادامه دارد.

لطفی اضافه کرد: در سال گذشته بیش از ۱۷ کیلومتر و ۸۲ متر طول احداث پیاده رو  و مرمت پیاده رو و نزدیک به ۷ کیلومتر و ۳۷۶ متر طول  مسیر پیاده راه و مسیر ویژه دوچرخه که در مجموع ۲۴کیلومتر و ۴۵۸ متر طول احداث پیاده رو سازی صورت گرفته است تا تردد عابران پیاده و دوچرخه سواران به سهولت و ایمنی بیشترانجام شود و به نوعی شهر را از خودرو محور به انسان محور سوق دهیم.

شهردار منطقه ۱۷ ساخت پیاده راه سازی در این منطقه جنوبی تهران را در ۳۳ معبر عنوان کرد، گفت: مهم ترین معابر اجرای این طرح خیابان متین، خیابان خوش سیما و باغ راه سلامت است و پیاده راه سازی و مسیرویژه دوچرخه در سال ۱۴۰۰ در منطقه ۱۷ ادامه خواهد داشت.

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 9697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =