چگونگی اجرای پروژه مسیر دوچرخه سواری

معاون فنی و عمران شهرداری تهران به همراه معاون فنی و عمران منطقه ۷ از روند اجرای پروژه مسیر دوچرخه سواری این منطقه بازدید و در جریان چگونگی اجرای این طرح قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، مدیران شهری از پروژه مسیر دوچرخه سواری خیابان دماوند حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا خیابان سبلان، خیابان طالقانی از خیابان شریعتی تا خیابان شهید مفتح بازدید کردند و در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفتند.

در جریان این بازدید محمدجواد خسروی معاون فنی و عمران منطقه ۷ به ارائه گزارشی از اقدامات اجرا شده در راستای پروژه مسیر دوچرخه سواری و پیاده روسازی در این منطقه پرداخت و گفت: در این پروژه به منظور رعایت وحدت رویه از پیاده رو بتنی استفاده شده و طبق مشخصات فنی و دستورالعمل های ابلاغی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در حال اجرا است.

به گفته معاون شهردار منطقه ۷ پروژه احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده رو سازی در این منطقه در خیابان های دماوند، حدفاصل سبلان تا میدان امام حسین (ع)، خیابان شهید مدنی، حدفاصل خیابان حسینیان تا خیابان بخشی‌فر، ضلع شمال خیابان خواجه‌نصیر، خیابان طالقانی حدفاصل خیابان شهید مفتح تا خیابان شریعتی، ضلع غرب خیابان قنبرزاده، خیابان هویزه، حدفاصل خیابان سهروردی تا خیابان قنبرزاده و ضلع شمال خیابان شهید قدوسی در حال اجرا است.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران به همراه جمعی از مدیران منطقه ۷، از پروژه احداث مسیر بساوایی در خیابان خواجه نصیر، خیابان پادگان ولیعصر و خیابان شریعتی از خیابان بهار شیراز تا پل سید خندان بازدید کرد.

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 9723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =