برگزاری جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد کرونا منطقه ۷

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد کرونا با حضور اعضای ستاد و شهردار منطقه۷ در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر این ویروس در بین شهروندان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در حاشیه این نشست سمیه حاجوی شهردار منطقه با تاکید بر اعلام محدودیت تردد در بوستان ها و فضاهای عمومی، گفت: بیشترین میزان ابتلا در مکان های پرتردد ازجمله مترو، پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی است از همین رو بایستی هماهنگی های لازم و اقدامات مناسب جهت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان و الزام آنها به استفاده از ماسک صورت پذیرد.

او در ادامه با اشاره به بخشنامه پروتکل کرونا و تعطیلی کلیه اماکن مذهبی، فرهنگی و آموزشی از جمله سرای محلات، مساجد و هیات های مذهبی تصریح کرد: فعالیت مجموعه های ورزشی روباز و روبسته بایستی متوقف شده و با بازدید و بررسی میادین میوه تره بار و نانوایی های سطح محلات کلیشه های فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک نصب گردد.

شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اهدای ماسک و دستکش به نیروهای خدماتی، بررسی و نظارت بر موتوری سبک و سنگین جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توسط رانندگان، افزود: بازبینی و نظارت هر روزه ادارات و ساختمان های تحت پوشش منطقه و نواحی پنجگانه توسط معاونت منابع انسانی، شست و شو و ضد عفونی راهروها، ایستگاه های اتوبوس، تاکسیرانی و آسانسورها، تولید محتوا و نصب بنر در اماکن عمومی و ترغیب شهروندان به اجرای طرح شفا (شست و شوی دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک) از دیگر مواردی است که باید در راس اقدامات منطقه قرار گیرد.

به گفته او سرای محلات نظام آباد و حشمتیه با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران جهت سنجش و پایش سلامت شهروندان و اجرای تست کرونا فعال هستند.

 توجه ویژه به افراد کم برخوردار و نیازمند و تهیه و توزیع بسته های حمایتی باتوجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان از دیگر مواردی بود که در این نشست مدیران شهرداری منطقه ۷ تصمیماتی را در این خصوص اتخاذ کردند.

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 9735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =