میزبانی ویژه برنامه «با رهروان سحر» از خدمت‌رسانان پایتخت

ویژه‌برنامه «با رهروان سحر» به دبیری فرهنگ‌سرای امید در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و با توزیع وعده سحری از نیروهای خدماتی شهر تهران پذیرایی می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پروانه دوستی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و رییس فرهنگ‌سرای امید با اشاره به سنت حسنه اطعام روزه‌داران در ماه رمضان گفت: یکی از سنت‌های پسندیده و نیکو که در ماه مبارک رمضان در بین مؤمنان رایج است، اطعام روزه‌داران است. پذیرایی کردن از روزه‌داران و اطعام دادن بارها در آموزه‌های دینی ما مورد توجه قرار گرفته و ثوابی عظیم برای آن برشمرده شده است. فرهنگ‌سرای امید برای ششمین سال پیاپی، افتخار میزبانی از گروه‌های خدماتی شهر تهران را در ماه مبارک رمضان پیدا کرده است.

او ضمن تشریح ویژه‌برنامه «با رهروان سحر» به دبیری فرهنگ‌سرای امید گفت: از آنجا که گروه‌های خدماتی گسترده‌ای نظیر کارکنان بیمارستان‌ها و اورژانس، پاکبانان، نیروی انتظامی، آتش‌نشان‌ها و... از افطار تا سحر مشغول خدمت‌رسانی بی‌وقفه به شهروندان پایتخت هستند، ویژه‌برنامه «با رهروان سحر» به منظور تقدیم وعده سحری به این خدمت‌گزاران در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برنامه‌ریزی شده است.

رییس فرهنگ‌سرای امید ادامه داد: این وعده‌های سحری که با مشارکت شهروندان و بانیان خیر تهیه شده است، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت بسته‌بندی‌ شده در مراکز خدماتی نظیر کلانتری‌ها، آتش‌نشانی‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز اورژانس همچنین در میان پاکبانان توزیع خواهد شد.

ویژه‌برنامه «با رهروان سحر» به دبیری فرهنگ‌سرای امید از اولین روز ماه مبارک رمضان (۲۵ فروردین ماه) تا ۲۰ اردیبهشت ماه در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود. شهروندانی که مایل به همکاری و سهیم شدن در این سنت حسنه هستند می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگ‌سرای محل سکونت خود مراجعه و اعلام آمادگی کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۳۳۵۵۲۰۴ تماس بگیرید.

۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 9807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =