از برگزاری برنامه «سحرخیزان کوچک» تا برپایی کمپین «سرای مهربانی»

شهردار منطقه ۱۵ گفت: ویژه برنامه های متنوع ماه میهمانی خدا با رعایت شرایط خاص کرونایی کشور برای شهروندان جنوب شرق تهران به اجرا درمی آید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی ضمن تبریک فرار رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان گفت: با توجه به شرایط خاص رمضان امسال، همکارانم در معاونت اجتماعی برای بهره مندی شهروندان از فیوضات این ماه و نیز جلوگیری از شیوع کرونا، برنامه هایی را در فضای مجازی طراحی کردند که شهروندان با هر سلیقه ای بتوانند از آن استفاده کنند.

او در ادامه به برگزاری ویژه برنامه «سحرخیزان کوچک»  اشاره کرد و افزود: این برنامه با شناسایی روزه اولی ها، تشکیل گروه مجازی روزه اولی ها و برگزاری مسابقه ویژه برای آنها مانند نماز،   بهترین سفره های افطاری،   حفظ و قرائت قرآن کریم، احکام ماه رمضان و  نقاشی در حال انجام است.

 محمدی به تشریح دیگر برنامه های این ماه مبارک پرداخت و گفت: برگزاری طرح «الی النور» با موضوع پویش مسابقات تلاوت قران کریم، برگزاری برنامه «شکوه رستگاری» ویژه لیالی قدر، هویت بخشی مجازی و تبلیغات مجازی با  ارائه ادعیه و احکام قرآنی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، فراخوان اختصاص هزینه  های افطاری نذری جهت اطعام نیازمندان با عنوان «بر سر سفره مهربانی»، جلب مشارکت خیرین در حوزه های مختلف شغلی (پزشکی - فنی - همیاری در امور خیریه و ... ) و معرفی  نیازمندان  برای  استفاده از خدمات ایشان با برپایی کمپین «سرای مهربانی» از جمله این برنامه هاست.

به گفته او، مسابقه از محتوای ۳۰ کتاب معرفی شده در ۳۰ شب ماه مبارک رمضان در قالب کمپین «رمضان نور کتاب»،  تولید و نشر محتوای مجازی با رویکرد آداب و رسوم حسنه دینی و اسلامی و آیین های ماه مبارک رمضان در کشورهای مسلمان در قالب تیزر اینفوگرافی،   عکس با عنوان «تحفه های آسمانی» و  مراسم آئینی، فرهنگی و هنری اقوام  نظیر  چاووشی خوانی، ساز و نقاره و دمامه زنی در فضای باز نیز طی این شبها برای شهروندان به اجرا درمی آید.

۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 9831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =