کنترل کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان درحوزه شهرسازی

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ به همراه معاونین حوزه شهرسازی و معماری و خدمات شهری و محیط زیست منطقه از روند ارائه خدمات به شهروندان با هدف بررسی و رفع مشکلات پرونده های مختلف شهرسازی، معارضین فضای سبز و مشکلات ملکی بازدید به عمل آوردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، در این بازدید که به صورت سرزده در راستای کنترل کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان و رسیدگی میدانی به مشکلات شهروندان انجام شد، ضمن بررسی موارد اعلامی، راهکارهایی ارائه شد.

او با بیان اینکه این بازدیدها به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد گفت: مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می شود مردم مطالبات خود را با مسئولان در میان گذاشته و برخی اقدامات سریع تر انجام شود که این موضوع در بازدیدهایی که تا کنون انجام شده منجر به کسب رضایت شهروندان شده است.

پیمان پورنصر از پروژه مسافر به عنوان یکی از دغدغه های مدیریتی نام برد و اضافه کرد: پیگیری ها به نتایج خوبی رسیده است که امیدواریم به زودی اثرات مثبت آن را در این محله شاهد باشیم.

شبابانی معاون شهرسازی و معماری منطقه نیز با اشاره به استفاده از ظرفیت های کمیسیون ماده پنج و پروژه های مشارکتی گفت : اهمیت و جایگاه حوزه معاونت شهرسازی در شهرداری در جهت پیشبرد اهداف سازمانی منطقه کاملا مشخص است و مستلزم تلاشهای مستمر و دلسوزانه نیروهای این حوزه از شهرداری است، خدمات دهی صحیح به مردم و طبق برنامه ریزی صحیح در جهت جلب رضایت شهروندان یکی از گامهای مهم و مثبت این حوزه است که توجه به آن بسیار حائز اهمیت است.

جابر انصاری معاون خدمات شهری منطقه اضافه کرد: تدابیر شهردار منطقه درباره این بازدیدها مرتفع خواهد شد و علاوه بر رفع و رجوع معضلات نقاط مختلف محلات، در این بازدیدها می‌توان ظرفیت‌های محلات را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرار داد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی، نقاط مختلف محلات نه گانه را به سمت آبادانی و توسعه‌یافتگی رهنمون کرد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 9869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =