برگزاری برنامه های اجتماعی کمپین همسایه هم

"کتابخانه قفسه سیار"، «چای همسایگی»، «رویداد ورزش همسایگی»، «باغچه سبز ارکیده» و «آپارتمانی که من دوست دارم در آن زندگی کنم» در قالب «کمپین همسایه هم» در مناطق مختلف پایتخت اجرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در منطقه ۱۹ «میز دانش» (کتابخانه ای بصورت قفسه های سیار برای تمامی بلوک ها به تعداد ۹ بلوک) به صورت دائم ایجاد و « مسابقه نقاشی » برای کودکان با موضوع همسایگی، چالش یک جمله به همسایه خوب و چالش روزانه معلومات عمومی در فضای مجازی برگزار شد.
محله تاکسیرانی منطقه ۱۴ شهر تهران نیز کمپین همسایه هم را در آستانه سال نو با عنوان «خانه تکانی کاغذی» با همکاری اداره پسماند خدمات شهری و محیط زیست و پویش «مهربانی دستان کوچک سخاوتی بزرگ» نیز با همکاری زیباسازی خدمات شهری و محیط زیست اجرایی کرد.
برنامه های «چای همسایگی» و «رویداد ورزش همسایگی» در مجتمع مبعث منطقه ۱۵ برگزار و مدیریت بحران و  تیم مدیریت بحران در مجتمع نیز به صورت دائم با موضوع قوانین و حریم خصوصی با محوریت سازمان آتش نشانی اجرایی شد.
منطقه ۲۲ شهر تهران نیز برنامه « باغچه سبز ارکیده » واقع در شهرک چیتگر، برج های ارکیده ۸ و ۹ برگزار و  تولید کمپوست از سبزه های نوروز نیز در این شهرک به صورت دائمی توسط اداره سلامت تره بار انجام شد.
"آپارتمانی که من دوست دارم در آن زندگی کنم " به صورت نقاشی دیواری توسط کودکان در محله دروازه شمیران درمنطقه ۱۲ شهرداری تهران برگزار شد.
کمپین «همسایه هم» با هدف ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی تا شهریور سال جاری به همت اداره امور آموزش های شهروندی شهرداری تهران برگزار می شود.

۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 9898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =