رقابت زنان گزارشگر در طور

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از برگزاری نخستین دوره مسابقات گزارشگری ورزشی ویژه بانوان به میزبانی منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ اکبر مختاری با اعلام این خبر گفت:  نخستین دوره مسابقات گزارشگری  ورزشی ویژه بانوان همزمان با ماه مبارک رمضان با عنوان «طور» که مخفف شعار طهران، ورزش، رمضان است  با استقبال بسیار خوب از مناطق ۲۲ گانه تهران به میزبانی منطقه ۱۵  در حال برگزاری است.

به گفته او، در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان به صورت مجازی با ارسال کلیپ از گزارش خود از یک رویداد یا مسابقه ورزشی در سه رشته انتخابی، فوتبال، بسکتبال و والیبال به رقابت خواهند پرداخت.

مختاری اضافه کرد: هدف از برگزاری این رقابتها  ایجاد شور ونشاط بین شهروندان وترغیب شهروندان به کسب دانش در خصوص رشته  های مختلف ورزشی است.

او ادامه داد: داوری بخش گزارشگری توسط مربی پیشکسوت فوتبال علی خسروی انجام می شود و در بخش اصطلاحات تخصصی هر رشته  نیز داوران کارشناس تخصصی از همان رشته ورزشی حضور دارند.

این گزارش می افزاید؛ شرکت برای تمام گروه های سنی آزاد است و علاقه مندان برای حضور در این رقابت می توانند تا ۱۰ اردیبهشت آثار خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۴۳۹۱۷۹۴ واتساپ کنند.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر: 9949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =