لغو اجرای طرح ترافیک در پایتخت از فردا

شهر: طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، اجرای طرح ترافیک در پایتخت از یکشنبه- ۵ اردیبهشت- به مدت یک هفته متوقف می‌شود.

به گزارش شهر، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در صدا و سیما ضمن اشاره به لغو طرح ترافیک از پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰ به مدت یک هفته در شهر تهران، گفت: لغو طرح ترافیک در پایتخت به کاهش شلوغی مترو و اتوبوس و کاهش ازدحام مردم و کمتر شدن امکان سرایت ویروس کرونا کمک می‌کند.

سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: یکی از مسائل نگران کننده استفاده زیاد از مترو و حمل و نقل عمومی است که باعث انتقال بیماری می‌شود به خصوص اینکه در این فضاها عمدتا فاصله گذاری مطلوب رعایت نمی شود.

او در ادامه اضافه کرد: امید است این تصمیم به ویژه در کلانشهر تهران تا حدی به کاهش شیوع بیماری کرونا کمک کند. این هفته طرح ترافیک برداشته می‌شود و برای ادامه آن در هفته‌های آتی تصمیم گیری خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره نحوه برگزاری مراسمات ماه رمضان نیز گفت: مراسم شب‌های احیا در شهرهای قرمز و نارنجی فقط در فضای باز انجام می شود و مدت آن نیز دو ساعت خواهد بود. ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ شب نیز فقط در شب‌های قدر برداشته می‌شود.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 9962

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =