روابط عمومی منطقه ۶ با یک نمایش جذاب پشت چراغ‌های راهنمای معابر پرتردد، شهروندان را خلاقانه به مشارکت در طرح من شهردارم فرا خواند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ به منظور معرفی طرح من شهردارم و دعوت از شهروندان برای بهره مندی از این فرصت مشارکت در اداره شهر، روابط عمومی این منطقه در قالب یک گروه نمایشی ۱۵ نفره که هر کدام نماینده یکی از اقشار شهروندی تهران بودند اقدام به انجام نمایش خیابانی در پشت چراغ های قرمز کردند .

در این نمایش جذاب و خلاقانه که در چند تقاطع پرتردد منطقه اجرا شد، هر یک از واژه های عنوان طرح (من شهردارم) با حرکات نمایشی در کنار هم قرار گرفت و پیام مشارکت در طرح برای شهروندان به صورت کامل ظاهر شد.


این رویداد هنری در تقاطع زرتشت و ولیعصر(عج) و میدان ولیعصر(عج) و ... اجرا شد و همزمان با اجرای این نمایش خیابانی، تراکت های معرفی طرح، همراه با بادکنک هایی بین عابرین و رانندگان خودروها پشت چراغ قرمز توزیع شد .

براساس این گزارش؛ اجرای نمایش خیابانی طرح من شهردارم، همراه با پخش موزیک "هوای شهرمو دارم" به خوانندگی علی لهراسبی بود که شهرداری منطقه ۶ چندی پیش آن را اکران کرد، این اقدام خلاقانه که تلفیقی از هنر و مشارکت بود مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و لبخند بر لب عابران نشاند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =