عربلو گفت: سومین مرحله مسابقات قهرمان شهر با هدف ترویج ورزش و سلامت و استعدادیابی و ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان منطقه ۱۰ آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، اسماعیل عربلو معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ درباره جزئیات برگزاری مسابقات قهرمان شهر اظهار کرد: سومین مرحله مسابقات قهرمان شهر در منطقه ۱۰ با هدف ترویج ورزش و سلامت، نشاط اجتماعی و استعدادیابی در میان شهروندان سطح منطقه دیار امام هادی (ع) آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات دوره مرحله‌ای از اواسط مهرماه آغاز شده است افزود: این مسابقات در رشته‌های ورزشی برای آقایان و بانوان آغاز به کار کرده است. رشته‌های ورزشی والیبال، بسکتبال، گل کوچک، بدمینتون، دو و میدانی، تنیس روی میز، دارت و فوتبال دستی برای آقایان درنظر گرفته شده.

عربلو با اشاره به رشته‌هایی که برای بانوان در نظر گرفته شده گفت: همچنین بانوان نیز در رشته‌های بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، داژبال، بدمینتون، دارت، بومی محلی، آمادگی جسمانی، ژیمناستیک و شنا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ بیان کرد: این مسابقات در سطح دوره محله‌ای در حال برگزاری است و مقام برتر هر رشته به مرحله منطقه‌ای راه پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: رشته‌های ایروبیک، دو و میدانی، تکواندو، طناب زنی و فوتبال دستی نیز به مرحله منطقه‌ای برای بانوان اضافه خواهد شد و برای آقایان نیز رشته های کشتی، شنا و تکواندو را خواهیم داشت که به رشته‌های مرحله دوره محله‌ای اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =